Fram Seafood AS er et eksportfirma for sjømat med base i Bodø og avdelingskontor på Stokmarknes. Selskapet ble etablert i 2018 og teller i dag 13 ansatte. Vi har tro på at det er mulig å utvikle en salgskultur her i nord, slik at vi kan skape større og mer verdi av et produkt som kommer fra havet langs kysten i Nord-Norge.
Trainee Sales Support
Fram Seafood søker to strukturerte og detaljorienterte medarbeidere til vårt Sales Support team. I denne rollen vil du bidra aktivt til salgsavdelingen gjennom oppfølging og støtte i salgsprosessen.

Stillingsbeskrivelse

• Koordinering og oppfølging av logistikk
• Håndtering av dokumenter og fakturaer
• Bindeledd mellom salgsavdeling, transportører, anlegg og terminaler
• Kundeoppfølging
• Gradvis involvering i salgsprosessen
• Arbeid i bedriftens systemer for kjøp og salg
• Mulighet for noe reisevirksomhet

Kvalifikasjoner

• Høyere utdanning innen sjømat eller logistikk er en fordel, men ikke et krav
• God kjennskap til Microsoft office, og raskt kunne sette seg inn i nye datasystemer
• God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
• Administrativ erfaring er en fordel

Personlige egenskaper

• Strukturert, nøyaktig, og selvgående
• Gode samarbeid- og kommunikasjonsevner
• Analytisk og systematisk anlagt

Vi tilbyr

• Arbeidssted ved et av våre kontorer i Bodø eller Stokmarknes
• Konkurransedyktig lønn og betingelser
• En spennende og variert arbeidshverdag, hvor du har gode kolleger, hvor det er enkelt å spørre om hjelp
• Vi har god takhøyde og latteren sitter løst
Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt
Antall stillinger: To
Kontorsted: Bodø eller Stokmarknes

Søknadsfrist: 28.02.2025

Stillingsbeskrivelse

• Logistikkoordinering.
• Være en bidragsyter til salgsorganisasjonen på all handel.
• Administrativt ansvar for oppfølging av kunder.
• Fakturahåndtering.
• På sikt bli bedriftens ressursperson innen kvalitetsrelaterte oppgaver, internrevisjon, og sertifisering.
• Noe reising kan forekomme.

Kvalifikasjoner

• Høyere utdanning innen sjømat eller logistikk er en fordel, men ikke et krav.
• God kjennskap til Microsoft office, og rask kunne sette seg inn i nye datasystemer.
• God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.
• Kjennskap til næringen er en fordel.

Personlige egenskaper

• Strukturert, nøyaktig, og selvgående.
• Gode samarbeid- og kommunikasjonsevner.
• Analytisk og systematisk anlagt.

Vi tilbyr

• Arbeidssted ved vårt kontor i Bodø.
• Konkurransedyktig lønn og betingelser.
• En spennende og variert arbeidshverdag, hvor du har gode kolleger, hvor det er enkelt å spørre om hjelp. Vi har god takhøyde og latteren sitter løst.
For spørsmål og mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Marit eller Ole Kristian.
Søknader og CV/ link til LinkedIn sendes til de samme adressene:
Ole Kristian Kjellbakk
General Manager
Mob. +47 918 50 493E-mail
Marit Sivertsen
Sales Manager
Mob. +47 911 24 709E-mail
Fram Seafood AS – Sjøgata 34/36, 8004 Bodø, Norway
Find us in Google Maps